• IBOK
  • BIP
  • WCAG
  • XML

Zakończenie projektu

W dniu 31.01.2011 r. zakończono realizację projektu. Tym samym zakończono wdrażanie i uruchomianie całego zintegrowanego systemu obejmującego:

  •   Internetowe Biuro Obsługi Klienta,
  •   Elektroniczny System Obiegu Dokumentów,
  •   Elektroniczny Sysytem Obsługi Map Cyfrowych.

Wszyscy Klienci spółki mają od tej pory dostęp do internetowego Biura Obsługi Klienta.
Zachęcamy do korzystania z systemu.

System IBOK.

Program umożliwia wszystkim Klientom Spółki dostęp do swoich danych w systemie informatycznym. IBOK pozwala na kontrolę zużywanych mediów, stanu rozliczeń, wystawionych faktur, zapłat oraz prowadzenia korespondencji z kontrolą postępu załatwianych spraw. Korzystane z systemu wymaga założenia konta - uzyskania loginu i hasła. 

Sposób logowania do systemu obrazuje poniższa instrukcja:

1. Logowanie:
Aby się zalogować do systemu, należy w polu identyfikowanym etykietą Użytkownik wpisać login oraz poniżej hasło oraz kliknąć na przycisk „Zaloguj” (patrz rys.1.1.).

logowanieIBOK1.jpeg

Rys. 1.1. Formularz logowania do systemu 
 

2. W przypadku nieudanej próby logowania (błędnie wpisane login i/lub hasło), pojawi się w formularzu obrazek z wygenerowanym wyrazem, który należy wpisać w pole poniżej. Ilość kolejnych prób logowania jest ściśle określona w pliku konfiguracyjnym systemu i przekroczenie tej liczby uniemożliwi próby logowania się dla danego klienta przez pewien czas. Jest to forma poprawienia bezpieczeństwa aplikacji, rys 1.2. przedstawia widok formularza po nieudanej próbie logowania do systemu.

logowanieIBOK2.jpeg

Rys. 1.2. Formularz logowania po nieudanej próbie logowania do systemu 
 

Poniżej znajduje się plik PDF z dokładną instrukcją obsługi systemu IBOK: PDFinstrukcja_ibok.pdf

×

Wyszukaj w serwisie

×

Zapisz się do newslettera